Główne przyczyny otyłości

Każdy z nas marzy o idealnej figurze, szczupłych udach i płaskim brzuchu. Wiele z nas decyduje się na restrykcyjną dietę i mozolne ćwiczenia. Są kobiety, które po 2 godzinnym treningu w salonie fitness lub siłowni wracają do domu i jedzą całą tabliczkę czekolady. Później dziwią się, iż ćwiczenia nie przynoszą efektów. To tylko jeden przykład błędów, które popełnia się notorycznie. A przecież odchudzanie się może być znacznie prostsze. Po pierwsze zrezygnujmy z masła. Zapewne ciężko wyobrazić sobie chrupiącą bagietkę bez warstewki masła, jednak śmiało można zastąpić go serkiem naturalnym lub ziołowym. Tym sposobem można stracić aż 1,5 kilograma miesięcznie. Po drugie odstawmy na bok sól. Sól stosowana nawet w niewielkich ilościach przyczynia się do zatrzymania wody w organizmie, a co za tym idzie puchnięcia ciała. Czasami okazuje się, że osoby otyłe mają w sobie więcej wody niż tkanki tłuszczowej. Po trzecie nie opychajmy się na noc. Podczas snu nasz organizm metabolizuje znacznie wolniej i wszystkie nadprogramowe kalorie odkładają się w najmniej pożądanych miejscach. Po czwarte pijmy co najmniej 2 litry niegazowanej wody mineralnej dziennie, zieloną lub czerwoną herbatę. Po piąte nie podjadajmy między posiłkami i pilnujmy regularności spożywanych dań. Ważne jest aby jeść co 3-4 godziny aż pięć razy dziennie. Stosując się do tych zasad unikniemy otyłości.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply