Płaski brzuch na zawsze

Wiosna i sezon letni zbliża się nieuchronnie, wielkimi krokami. Oczami wyobraźni widzimy siebie na egzotycznej plaży, wypoczywające w cieniu pięknych, rozłożystych palm. Na sobie mamy wymarzone, kolorowe bikini, a w ręku wystrzałowy drink w skorupce kokosa. I nagle czar pryska, ponieważ właśnie zdałyśmy sobie sprawę, że nie założymy wymarzonego kostiumu kąpielowego. A to wszystko przez znienawidzoną oponkę, która zdążyła nagromadzić się w okresie zimowym. Co zrobić, aby w kilka miesięcy przywrócić płaski brzuch i na długo utrzymać ten stan. Oczywiście najlepsze były by regularne ćwiczenia, fitness lub siłownia. Jeśli jednak nie mamy na to czasu, najwyższy czas aby wprowadzić do naszego menu kilka reguł. Na samym początku powinno się zrezygnować z białego pieczywa. Świeże, chrupiące bułeczki są rewelacyjne, ale jedzone regularnie są jednym z powodów otyłości. Lepiej przerzucić się na lekkie pieczywo chrupie z dodatkiem błonnika, ziaren dyni lub otrębów. Kolejną złotą zasadą jest nieobjadanie się wieczorami. Ostatni posiłek należy zjeść około godziny 18stej lub 19stej. Jeżeli jednak pracujemy do późnych godzin nocnych, nasz głód zaspokoi garść orzechów lub bakalii. Garść, nie całe opakowanie. Taka modyfikacja codziennych nawyków żywieniowych zapewni nam utratę 2-3 kilogramów miesięcznie i pozwoli na utrzymanie brzucha w dobrej formie bez żmudnych ćwiczeń fizycznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply